De Toeristische Dienst van Australië investeert niet minder dan 12 miljoen dollar om video’s en foto’s te laten maken van +1.800 toeristische attracties. Dit is de grootste investering ooit in content-marketing door Tourism Australia.

Door de coronacrisis hebben veel toeristische organisaties zelf weinig tot geen budget te investeren in kwalitatief beeldmateriaal. Uit studies van Tourism Australia blijkt echter dat visuele beelden een van de belangrijkste factoren zijn om consumenten te inspireren in kritieke stadia van hun online beslissingsproces.

“Daarom hebben we ons ten doel gesteld om beelden en beeldmateriaal van hoge kwaliteit vast te leggen dat de beste toeristische ervaringen uit elke hoek van Australië laat zien en deze echt tot leven te brengen voor consumenten en handelspubliek”, aldus Phillipa Harrison (managing director).

Elke deelnemende partij ontvangt tussen de 100 en 200 foto’s en video’s, die kunnen gebruikt worden op de website, in brochures of op sociale media.

Elke week een overzicht van de laatste Travel Trends? Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Would you like to share your thoughts?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *