
Tiktokje hier, blogpostje daar?
En hupla de toeristen stromen binnen… Dacht het niet. Contentcreatie voor toerisme (en eigenlijk ook in het algemeen) is wel wat ingewikkelder dan enkele losse video’s opnemen en eens een artikel schrijven wanneer het uitkomt.
Alles wat je maakt moet passen binnen een strategie en contentplan. Enkel door consistent jouw waarden, usp’s en aanbod te communiceren, zet je je bestemming, organisatie of accommodatie permanent op de kaart.
Enter: Travel Trends. Wij laten je content eruit springen. We steken onze creatieve koppen bij elkaar en maken content die anders is dan de rest. We volgen geen trends, we creëren ze.

Ja maar, wat doet Travel Trends dan precies ?
Want ‘contentcreatie voor bedrijven in de toerismesector’ kan nogal vaag zijn.
Toerismebedrijven kunnen bij ons aankloppen voor een strategisch contentplan mét uitwerking. We bepalen wat jouw business nodig heeft om online en offline op te vallen en maken dat. Concrete voorbeelden nodig? Dit is waar we ons dagelijks mee bezighouden:
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. En een bewegend beeld zegt nóg meer. Toeristische bestemmingen in de kijker zetten kan bijna niet meer zonder video. Wij schakelen de juiste videograaf in voor jouw project en leggen prachtige beelden van jouw bestemming, accommodatie of reisconcept vast. Een videobanner voor je homepage, YouTube-serie of tv-advertentie? Check!

Contentcreatie door ons vergrootglas
Yes, that’s right. Geen gewone bril, wel een kritisch vergrootglas. Want goeie content maak je niet tussen de soep en de patatten. Daar nemen we de tijd voor. We maken strategische keuzes over welke content we inzetten voor jouw organisatie en hoe die eruit moet zien. Voor elke foto of video letten we op details zoals belichting, compositie en kleuren.
Elk woord wordt gewikt en gewogen. En elk ontwerp passeert de strenge designinspectie. Sommigen noemen het muggenziften, wij noemen het quality-checking.
Contentcreatie van A(ntwerpen) tot Z(aragoza)
Performance dashboard
Creatieve contentcreatie en performance zijn dikke travel buddies in ons kantoor. We willen zoveel mogelijk meetbaar maken om de impact van ons werk aan te tonen. Online is dat simpel, offline is de uitdaging groter. Dus spelen we met creatieve oplossingen om het succes van iets offline toch te meten. Bijvoorbeeld met QR-codes op brochures of billboards.
Alle data vliegen naar 1 ontmoetingsplaats: jouw persoonlijke dashboard in onze rapportagetool. Helder, toegankelijk en personaliseerbaar.

De tofste projecten volgens onze teammembers

.png%3F2025-09-20T06%3A34%3A53.046Z&w=3840&q=85)

.png%3F2025-09-20T06%3A35%3A14.861Z&w=3840&q=85)
-1.png%3F2025-10-07T13%3A44%3A05.122Z&w=3840&q=85)