Campagnes en concepten die jouw reisorganisatie eruit doen springen

Loading...

Wij houden niet van “meer van hetzelfde”

Toerisme is emotie, geen herhaling. Wie vandaag wil opvallen, doet dat niet met generieke beelden of slogans die overal zouden kunnen staan. Wij combineren creatieve storytelling met data en performance om campagnes te maken die niet enkel clicks opleveren, maar waar over nagepraat wordt bij vrienden en familie.

We zetten in op verhalen met persoonlijkheid en formats die scoren op social: van straattheater en sketches tot videoformats die mensen stoppen in hun scrollgedrag. Waar 85% na drie seconden wegklikt, houden wij meer dan 40% vast met sterke hooks, herkenbare karakters en entertainment met inhoud.

We kapen treinstations en organiseren pop-up glampings

Wat kan je van ons allemaal verwachten?

Om eerlijk te zijn. We zijn jou het antwoord schuldig en verbazen onszelf van tijd tot tijd. Van guerrilla tot glamping, van talkshow tot treinstation: we deden het allemaal.

Elke campagne vertrekt vanuit een sterk idee en eindigt in een meetbaar resultaat. Een greep uit wat we de voorbije jaren voor bestemmingen en merken hebben opgezet:

Van pop-up glampings en kick-off events tot reisbeurzen op maat. Samen met partners organiseren we hospitality-events die de bestemming voelbaar maken . Volledig uitgewerkt van A tot Z, inclusief catering, hosts en draaiboek. Niet zomaar een event, maar een ervaring die mensen delen.

Klaar om samen iets onvergetelijks te lanceren? Samen met een netwerk van tientallen freelancers en creatievelingen bekijken we hoe jouw reismerk er laten uitspringen.


Onze aanpak in travel marketing

Wij geloven dat toeristische organisaties pas echt impact maken wanneer creativiteit en data hand in hand gaan.

Geen standaardformules, we pakken marketing in toerisme net iets anders aan en focussen groot op een performance strategie in combinatie met frisse acties.

Verwacht je aan een plan op maat dat jouw merkverhaal versterkt en reizigers inspireert. Van strategie tot uitvoering: wij zijn je partner in travel marketing.


Samen jouw reisorganisatie een smoel geven?


Wat onze klanten over ons zeggen

Proactieve houding

Prima samenwerking: professioneel, creatief en resultaatgericht. Wat Travel Trends echt onderscheidt, is de proactieve houding en persoonlijke aanpak. Frederik denkt mee, schakelt snel en is altijd vlot altijd bereikbaar voor overleg of bijsturing.

Tamara Corijn

Toerisme Scheldeland

Altijd een plezier

Altijd een plezier om samen te werken met mensen die hun vak écht kennen. Dankzij de expertise van Frederik en zijn team krijgt elk project meteen meer slagkracht. Heldere communicatie, strakke opvolging en een duidelijk overzicht. Ik kijk nu al uit naar de volgende samenwerking!

Robbe Konings

Rokon Productions

Grote voeling met toerisme

We werkten al voor verschillende toeristische projecten samen met Travel Trends. Steeds leuke en vlotte samenwerkingen, met grote voeling met en kennis van toerisme. Hier luisteren ze naar wat hun klanten nodig hebben en denken ze mee over waar een project naartoe kan gaan.

Davine Peleman

Toerisme Oost-Vlaanderen

Loopt als een zonnetje

De samenwerking met Travel Trends loopt als een zonnetje: ze weten precies hoe je een bestemming in de spotlights zet, met slimme ideeën en concrete plannen. Een spar- of brainstormsessie inplannen? Zeker doen. Je loopt geheid weg met frisse inspiratie (en zin om aan de slag te gaan).

Laurien Tio

Noordwijk marketing

Toerisme Waasland logo